2015年12月11日 星期五

渣打59.60@1500飛鳥再入了第2注

不說太多、今天渣打終於破$60(供股$55.6+除淨供股權$4.52) ~~~~
此位正正是淡馬錫第一大股東的的包銷
$60加注是對大戶有特別的意義(供股權和正股之間的套戥關已完成)少了個影響因數

$59.60@1500再入了第2注
等破$50第3注

話時話渣打股價破$60後、終於已低過匯豐$60~~~
幾年前(匯豐$75/渣打$180)未想過跌得咁快~~~~呵呵

P.S.
飛鳥媽 2100@75.35 (5萬1注計)

飛鳥  1400@74.59 (10萬1注計)
第1注 完成$75@1400股少注宜情、供股都係$55.6@400
第2注 完成$59.60@1500再入了1注 <=P/B0.5 安全系數算是高
第3注 破$50會再入1注<=P/B0.42
第4注 破$40會再入2注<=P/B0.35
第5注 破$20會加碼4注<=P/B0.2 應該機會不大吧
斷估渣打唔會變雷曼、連香港渣打印鈔權銀紙都要放棄(收回香港市場所印過紙幣的相同按金)、拖到大股東淡馬錫投進的錢變壞帳~~~

轉貼
http://www.etnet.com.hk/www/tc/stocks/realtime/quote_news_detail.php?section=related&code=2888&newsid=ETN251211345
11/12/2015 13:00
《異動股》渣打(02888)供股認購不足,現價軟近1%

  《經濟通通訊社11日專訊》渣打集團(02888)現價下跌0﹒83%,報59﹒75元;盤中最低見59﹒6元續創六年半新低,成交約163萬股,涉資9759萬元。
  匯豐控股(00005)下跌0﹒41%,報60﹒1元。
  渣打公布供股結果,當中7﹒05億股新普通股,即96﹒79%獲認購,包括淡馬錫作為合資格股東有權接納的股份。其餘未被有效接受的2339萬股新普通股,即尚餘的3﹒21%,將於從英國時間周五(11日)上午7時正左右起,聯席全球協調人將會開始接觸其機構投資者客戶,以求通過在英國進行的累計投標程序向該等客戶出售其餘的新普通股。


35 則留言:

  1. 回覆
    1. 呵呵~~~副會長資格不足、飛鳥$75才入會~~~
      而且飛鳥人緣一般、少少猜測股價走向都給人攻擊~~~
      還是坐定定數銀紙開心點~~~哈哈

      刪除
  2. 我昨遞交表格。
    但這次供股不見可部份供欄目?

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇怪了、我在致富及媽在銀行這邊的遞交表格都有3個供股欄
      1>全數供
      2>不供
      3>部份供

      刪除
    2. 可能看錯。
      我當然全數供。
      我會長線持有它,直至走出谷底。

      刪除
  3. 如果P/B 個B跌,咁到時40蚊,20蚊都會變得合理...

    Acyl

    回覆刪除
    回覆
    1. or even 要真係落手研究個book value包咩,有必要時就扣減book value
      Acyl

      刪除
    2. 的確、市場大戶係估book value好多印度借出的錢變壞帳~~~
      因此在扣減book value、所以股價咪比人係咁沽
      220=>180=>160>140=>120=>100=>85=>75=>60=>見底?
      以上是渣打不斷比人扣減book value而下跌的催勢週期
      回看單價在頂部位置多麼嚇人~~~

      刪除
  4. 我平均價65.5入左,我而家都後悔入了呢隻弱勢股,因為渣打都跌左好多年,只係中間有反彈,未脫離跌勢。點解飛鳥兄對渣打仲咁有信心?今次淡馬錫都攤溥左自己股權,英渣即急跌。
    今次好似唔同上兩次供股唔同,
    1. 淡馬錫股權由17.19變到15.77%。淡馬錫自己都賣rights。公眾股東則由82.776%增至84.19%。
    2. 上次係由高位急跌,大股東嚇到你唔想買。今次係陰啲陰啲咁跌,似想派多啲貨俾散戶。
    3. 仲有一樣,我好擔心,會唔會好似citigroup咁,直插唔再上。
    4. 16號供股正式上市,英渣而家係58.2,越接近供股價55.6,上市後可能會引發恐慌性拋售。

    我自己都買左好多,唔知有無機會反彈,如果有反彈,我會分段沽,因為睇返上次,就算反彈,都好快轉跌。我覺得今次會係低位陪迴好耐。一個月後會知道我講果4點係錯既,希望係估錯。

    渣打完成配售餘下供股股份


    渣打集團(02888)宣布,供股的聯席全球協調人已促成買家以每股505便士價格,認購未被有效接納的2339.45萬股新普通股。

    供股完成後,淡馬錫持有渣打約5.17億股普通股,表決權百分比由17.19%降至15.77%,是由於已發行股份及表決權數目根據供股而有所增加;及出售或終止收
    回已借出股份的權利。

    渣打董事供股後表決權由0.034%降至0.04%;其他公眾股東則由82.776%增至84.19%。

    渣打集團「7供2」供股計劃,接獲7.05億股的有效納受,佔供股總數的96.79%。

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先千萬不要因小弟入而買入渣打~~~~買股票是個人的事、我們只是分析
      飛鳥買渣打只是小注宜情、用自己的價值投資的分析去中長線看渣打賣資產去走谷底(好似匯豐銀行咁)~~~~

      老兄的4點分析很深、果然是渣打的長期老散
      老實講、小弟也猜不到淡馬錫包銷都唔增持股權、由17.19%變到15.77%。淡馬錫自己都賣rights。

      刪除
    2. 話唔定真係好似老兄所言的citigroup咁,直插唔再上,直至永遠阿門~~~呵呵~~~

      刪除
    3. 我52放了, 祝你們好運

      刪除
  5. 沒有最低,只有更低。渣打有點類似330思捷環球由红底股跌至現時蚊股。

    千萬不要亂撈底,我當年由3x, 2x,增持中國人壽,結果幾年後跌至18,帳面損失起過30~40%, 賺息遠遠不能抵消股價損失,更何況渣打今年不派末期息,明年是否回復派息末知知數,如果是以收息為對象渣打肯定不是最佳選擇,至於股價是否回升暫時睇唔到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年2007中國人壽$28.5撈底、都涯左7年2015才返到家鄉、的確撈底風險大~~~
      渣打是否像330/8深不見底真的不敢說、不過小弟持股很小注、止蝕也是有限數不多、老兄可放心~~~
      的確小弟只是博中長線看渣打賣資產去走谷底~~~

      刪除
  6. 渣打係唔直得繼續買入
    持有就算
    溝則無謂

    行業中,渣打已式微,美資獨大,中國也越肥了
    匯控勉強爭扎改善,尚有𥌓光
    渣打就...唉...真係無亮點

    回覆刪除
    回覆
    1. 鐘迪文兄是股場老手、難得開甘口在此說渣打冇亮點~~~
      的確小弟都是這般想~~~只是博中長線看渣打賣資產去走谷底的反彈~~
      話唔定似citigroup咁,直插唔再上,直至永遠阿門~~~呵呵~~~

      刪除
  7. 今晚ADR 爆升+6.3%,供股一上板就夾?
    呵~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、美元加息0.25%一如預期、國際銀行股有增加收入救命草~~~~
      5號仔冇跌咁多反彈力冇咁勁、2888已沽到過頭暫借消息夾淡倉技術性反彈
      00005 滙豐控股 升 61.150 +1.050 (+1.747%)
      02888 渣打集團 升 60.700 +3.750 (+6.585%)

      刪除
    2. 竟然等不到第三注55就上番去,差個少少-:<
      供股上板就畀細魔唱,難道內有固定劇本,呵。
      我們逆向操作,真考心理素質。

      刪除
    3. 係啦、大戶供股前話只值$58就$75沽至$57、供完即唱好~~~
      真係唔到你唔信咁大隻股都仍有固定劇本~~~~
      今日細魔唱$100(趁美元加息0.25%大反彈)相差一天邊有分別、而家2888又跟貼返5同價~~~~
      02888 渣打集團 升 61.850 +4.900 /+8.604%
      00005 滙豐控股 升 61.800 +1.700 /+2.829%
      逆向操作是很心理素質要求高、所以永遠是細細注平常心~~~

      刪除
    4. 平均買入價64.5, 今日要返家鄉加升穿,原來真係有劇本。

      刪除
  8. 02888 渣打集團 升 63.600 +1.750 (+2.829%)
    今早12/18渣打又追回昨天ADR的數
    Standard Chartered PLC 550.96 +38.26 (7.46%) LON: STAN - 12/17 PM4:50 GMT
    => 550.96 X 11.55 => HKD$63.64
    大行報告在供股前唱衰、見美元加息反彈唱好、似劇本報告多些~~~
    老句:
    撈底是高風險動作、要細細注平常心去逆向操作
    這便能提高心理素質去面對正反消息

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚴重同意飛鳥兄。套用止凡兄名言:「投資是很個人的事情。」
      呵呵~~

      刪除
  9. 脫疆的飛馬,為什麼不等埋我第三注。哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵~~~轉眼也罷67.9
      大戶沽空也有成本、美元開始加息週期己暫沒有借口把增加收入的國際銀行再沽下去~~~
      渣打、匯豐繼續反彈是可以預料~~~

      刪除
  10. 轉眼46了, 其實好多英資銀行都係一沉不起. 祝你們好運

    回覆刪除
  11. 已經42了, 未放要放了, 好大機會穿30, 渣打好大機會落到20後L形橫行

    回覆刪除
  12. 算啦, 價值投資重在別人恐懼我貪婪, 認清目標, 坐等價值回歸, 不止蝕!
    問題是, 眾多網友有幾明白2888的價值為何?

    回覆刪除